Ο πιο σίγουρος τρόπος να λήξει
ο πόλεμος είναι να ηττηθείς
 
 

Τα Εξάρχεια υπό κατοχή…

18 Νοεμβρίου 2019

Μια νύχτα γεμάτη αστυνομική βαρβαρότητα έζησε η περιοχή των Εξαρχείων, καθώς, μολονότι τα επεισόδια που σημειώθηκαν ήταν μικρής κλίμακας, οι εικόνες και οι επιθέσεις δυνάμεων των ΜΑΤ δείχνουν μία «επιχείρηση» καταστολής και αυθαιρεσίας, πρωτοφανούς κλίμακας.

Η ένταση ξεκίνησε μετά το τέλος της μαζικής πορείας περίπου 25.000 πολιτών για το Πολυτεχνείο και ενώ η αστυνομική παρουσία ήταν από νωρίς έκδηλη στην περιοχή, με συνεχείς ελέγχους σε περαστικούς. Ομάδα διακοσίων (200) ατόμων συγκεντρώθηκε στην περιοχή και πέταξε πέτρες, μπουκάλια και μολότοφ προς τις διμοιρίες των ΜΑΤ, που απάντησαν με χρήση χημικών.

Η ένταση μεταξύ των αντιεξουσιαστών και των ΜΑΤ κράτησε λιγότερο από μία ώρα, ωστόσο στη συνέχεια, φαίνεται ότι οι αστυνομικές δυνάμεις επιδόθηκαν σε ένα όργιο καταστολής.

Την ώρα που η αστυνομία εξαπέλυε επίθεση στα στενά γύρω από τα Εξάρχεια, τρεις άνδρες των ΜΑΤ επιτέθηκαν σε δημοσιογράφο που μετέδιδε βίντεο στο οποίο φαίνεται ότι οι αστυνομικοί χτυπούν κόσμο και ακούγονται και ουρλιαχτά.

Αναίτια επίθεση δέχτηκε από άνδρες των ΜΑΤ μια 20χρονη κοπέλα στα Εξάρχεια, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο κεφάλι. Η επίθεση πραγματοποιήθηκε λίγο μετά τις 20.00΄ το βράδυ, όταν η αστυνομία ετοιμαζόταν για την επιχείρηση - σκούπα στα Εξάρχεια.

Η ΕΛ.ΑΣ. ανακοίνωσε ότι προέβη σε είκοσι οκτώ (28) συλλήψεις και σαράντα μία (41) προσαγωγές.

Ωστόσο βίντεο - ντοκουμέντα που τράβηξαν αυτόπτες μάρτυρες από τους δρόμους και τα μπαλκόνια της περιοχής αποκαλύπτουν το μέγεθος της αστυνομικής αυθαιρεσίας και αφήνουν πολλά ερωτηματικά για το πώς και γιατί έγιναν αυτές οι συλλήψεις και προσαγωγές.

 

Σε ένα βίντεο στο τουίτερ φαίνονται ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ να χτυπούν αδιακρίτως και επανειλημμένα άτομα που προσπαθούν να φύγουν.

Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα, «ένας νεαρός βρέθηκε κατά λάθος ανάμεσα από μια διμοιρία ΜΑΤ, εν μέσω φόβου είπε ότι δεν έκανε τίποτα και ότι δεν κουβαλά κάτι παράνομο επάνω του, πριν τελειώσει την πρόταση του έγινε αυτό που φαίνεται στο βίντεο».

Επίσης, αίσθηση προκάλεσε το χλευαστικό σχόλιο ενός αστυνομικού, ο οποίος έχοντας δίπλα του προσαχθέντες και βλέποντας τις κάμερες γύρω του φώναξε χλευαστικά «Ποζάρετε ρε!».

Στο όνομα της «ασφάλειας», δρόμοι της περιοχής βαφτηκαν με αίμα…

Πηγή Thepressproject.gr
ΣΧΟΛΙA 3
  1. «Το ξύλο είναι στοιχείο «αναγκαστικότητας». Η ισπανική λέξη indignado περιγράφει την προσβολή στην αξιοπρέπεια του πολίτη. Αυτό αισθάνομαι. Προσβάλλουν την αξιοπρέπειά μου. Γιατί το κάνουν; Προσφεύγω πάλι στην «Αυτοβιογραφία του στρατηγού Φράνκο» (που γράφτηκε από τον Μονταλμπάν): «Η προσβολή του εχθρού σήμαινε μια πρώτη καταδίκη σε θάνατο της αξιοπρέπειάς του και ως εκ τούτου αποτελούσε άλλοθι για την πραγματική ή φανταστική καταδίκη του σε θάνατο. Εγκαινιαζόταν έτσι μια κουλτούρα εξευτελισμού του εχθρού, η οποία άρχιζε από τον χαρακτηρισμό του και κατέληγε στον εξαγνισμό μέσω του θανάτου» (σελ. 387). Η εξουσία και τα εργαλεία της μας βλέπουν σαν εχθρούς και ενεργούν ξεφτιλίζοντάς μας. Προς το παρόν. Τα γράφει καλά ο Θ. Τσαλαπάτης στο άρθρο του της χτεσινής «Εποχής» με τίτλο «Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου». Οι δυνάμεις καταστολής με τη βία, τα ΜΜΕ με την επίθεση κατά της νοημοσύνης μας.

  2. Να ζήλεψαν τα εδώ όργανα της «τάξης» τα κατορθώματα των οργάνων της Λατινικής Αμερικής ή απλά οι νοσταλγοί του Παπαδόπουλου στέλνουν τους χαιρετισμούς τους …μέρες που είναι;

  3. Σε άρθρο του στην Καθημερινή της 13.5.2011 ο (ποιος άλλος) Πάσχος Μανδραβέλης έγραφε: «Σε μια δημοκρατική κοινωνία το κράτος έχει το μονοπώλιο της βίας. Και αυτό για λόγους οικονομίας της βίας». Σ’ αυτό κάποιος σχολίασε: «Ακριβώς, αυτή είναι η έννοια της κρατικής τρομοκρατίας. Αφού το κράτος σαφώς και δεν απειλείται από τους 100-200 γνωστούς-άγνωστους αλλά από τη μεγάλη μάζα των πολιτών, τρομοκρατεί γυναίκες - παιδιά - συνταξιούχους, ώστε να περάσει το μήνυμα σε όλο τον πληθυσμό με το λιγότερο κόστος. Όσο πιο αθώα είναι τα θύματα, τόσο μεγαλύτερη η αίσθηση της απειλής που διαχέεται».

Το σχόλιό σας...

Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν δημοσιεύεται.