Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021
Πολιτική και Αριστερά εν Τριπόλει
Η ώρα είναι
 
Το εγχειρίδιο του καλού γυναικοκτόνου…
19 Ιουνίου 2021

Το φρικτό έγκλημα στα Γλυκά Νερά, μια ακόμα γυναικοκτονία να μην ξεχνάμε (η δέκατη τέταρτη σε ενάμιση χρόνο!), ξαναφέρνει στην επιφάνεια όσα ακούγαμε γι’ αυτό εδώ και σαράντα μέρες…

«Οι δολοφόνοι είναι αλλοδαποί», ο υπουργός «Προστασίας» τού Πολίτη ταύτισε τό έγκλημα με την «ασφάλεια τών συνόρων» και την «επέλαση» τών μεταναστών, μια εισαγγελέας το «επιβεβαίωσε» με κοινωνιολογική ανάλυση στα «μέσα», ο Τζήμερος και ο Βελόπουλος ήθελαν νόμο που να επιτρέπει τήν κατοχή και χρήση όπλου κατά τών «αλλοδαπών εισβολέων» στην ιερή ιδιοκτησία μας, η αστυνομία επικήρυξε τούς (κατά προτίμηση αλλοδαπούς…) δράστες…

Τώρα που αποδείχτηκε πώς ο δράτης τών Γλυκών Νερών φέρει …το εθνόσημο, θα περίμενε κανείς να υπάρξει μια «εθνική συστολή». Αν και οφείλουμε να πουμε ότι η αστυνομία επισήμως και ο συνήθως «πρόθυμος» κύριος Χρσυσοχοΐδης δεν πανηγυρίζουν (προς το παρόν…). Άλλωστε, πρόκειται μάλλον για «επιτυχία» τής τεχνολογίας παρά τού «αστυνομικού δαιμονίου». «Οι υποψίες δέ, είχαν στραφεί κατά τού δράστη εξ αρχής»…

Εμείς δεν θα ψυχαναλύσουμε τόν φονιά ή δολοφόνο, που όπως διαβάσαμε στην iEfimerida.gr, «τη σκότωσε γιατί την αγαπούσε»! Η ιατροδικαστική έκθεση δεν συμφωνεί με τήν καλή ιστοσελίδα. «Ο θάνατός της ήταν αγωνιώδης και όχι ακαριαίος»… Και δεν θα τον ψυχαναλύσουμε γιατί δεν έχουμε τά «επιστημονικά φόντα» που διαθέτουν όσοι περνάνε μπροστά από τα τηλεπαράθυρα. Ύστερα, όταν αναιρέσεις μια ζωή, είτ’ εν βρασμώ είτ’ εν ψυχρώ, περνάς σε άλλες σφαίρες, που μόνο εσύ γνωρίζεις.

Ωστόσο, μετά το πρώτο (εθνικό…) σοκ, τα πράγματα όφειλαν να μπουν στη θέση τους, για να μη διασαλευθεί η «ανδρική τάξη» τής κοινωνίας μας. Πρώτος άνοιξε τό χορό ο πολύς Μπαλάσκας (πόσο άλλο …μπαλάσκας μπορεί να είναι!). Ο δράστης ήταν βλάκας, δολοφόνος …τού γλυκού νερού, μπορούσε να καλέσει αμέσως την αστυνομία, να επικαλεστεί «βρασμό ψυχής» και να τή γλιτώσει με τέσσερα χρόνια φυλακή! Ποιός Παρασκευόπουλος και ο νόμος του… Ο δε συνάδελφός του, επίσης συνδικαλιστής τής αστυνομίας Καλλιακμάνης σήμερα το πρωί στον ΣΚΑΪ «ανέλυσε» μαζί με τον Αφτιά τα «10 λάθη που έκανε ο δολοφόνος»! Ώστε να τά έχει υπ’ όψη του και να τά αποφύγει ο επόμενος γυναικοκτόνος…

Ο Μπαλάσκας λέει θα περάσει από ΕΔΕ και θα τεθεί σε διαθεσιμότητα (όπως τόσοι άλλοι αστυνομικοί…), ο Καλλιακμάνης θα περάσει απ’ το επόμενο τηλεπαράθυρο, έχοντας ίσως βρεί περισσότερα λάθη τού δράστη, πλουτίζοντας τό εγχειρίδιο τού καλού γυναικοκτόνου! Φανταστείτε τώρα εσείς τούς εν λόγω κυρίους αστυνομικούς να παίρνουν κατάθεση από μια γυναίκα που έχει υποστεί βιασμό ή ενδοοικογενειακή βία…

Τα «ανδρόφωνα» μέσα μαζικής «ενημέρωσης» δεν θα μπορούσαν φυσικά να μην μπουν στο χορό, με προεξάρχον τό Protothema.gr. «Βρήκαν» τό προσωπικό ημερολόγιο τής άτυχης νέας γυναίκας και δημοσιεύουν επιλεκτικά αποσπάσματα επιχειρώντας να παρουσιάσουν τόν θύτη ως θύμα! Αν δεν τη βγάλουν «προβληματική» και ψυχικά διαταραγμένη, …τη σκότωσε (με την αγκαλιά του!) γιατι την αγαπούσε, αυτή στο χώμα και αυτός στη φυλακή…

«Μια καλή αστυνομική ιστορία…», που γράφει σήμερα και το κοινωνικά ευαίσθητο Protagon.gr. «Που θα τή διαβάζουμε φέτος το καλοκαίρι στην παραλία…». Ναι, έτσι!

Υ.Γ. Τώρα, αν η αστυνομία μπορούσε να κλείσει τήν υπόθεση νωρίτερα (διαβάστε τήν έκθεση τής ιατροδικαστού κυρίας Σπηλιοπούλου, στην οποία ουσιαστικά οφείλεται η «λύση»), θα σάς γελάσουμε. Ή η υπόθεση «έπαιζε» ώσπου να κλείσει τό εργασιακό;

ΤΡ.
Αναρτήθηκε στις 19 Ιουνίου 2021 , 12:39:18 - Σχόλια 5 - Εκτύπωση
ΣΧΟΛΙA 5
  1. Δεν είναι αυτός ο δολοφόνος! Πήρε πάνω του το φονικό για ιδεολογικούς λόγους. Είναι συριζαίος και θέλει να καλύψει τους αληθινούς ένοχους, τους μελαψούς απ’ το Πακιστάν αλβανικής καταγωγής. Αν ήταν αυτός ο ένοχος, θα είχε ομολογήσει αμέσως το έγκλημα, για να εκμεταλλευτεί αυτό που είπε ο Μπαλάσκας…

  2. «Όταν αναιρέσεις μια ζωή, είτ’ εν βρασμώ είτ’ εν ψυχρώ, περνάς σε άλλες σφαίρες, που μόνο εσύ γνωρίζεις». Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τίποτα και κανέναν, σωστή η παρατήρηση. Η αναίρεση τής ζωής «αναιρεί» κατά κάποιον τρόπο και τη ζωή του αναιρούντος, η ψυχανάλυση έχει βέβαια τον λόγο, αλλά κανείς δεν μπορεί να μπει στη θέση του.

    1. Γενικά η ανθρωποκτονία είναι μια ατομική δράση, έχει ατομικά κίνητρα, η γυναικοκτονία όμως για μένα έχει κοινωνικές ρίζες και αιτίες, προκαλείται από τη δομή της κοινωνίας. O άντρας «χτίζεται» με τρόπο που του επιτρέπει να σκοτώσει τη γυναίκα (του, συνήθως) με μεγάλη ευκολία.

Το σχόλιό σας...

Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν δημοσιεύεται.