Ο πιο σίγουρος τρόπος να λήξει
ο πόλεμος είναι να ηττηθείς
 
 

Spotlight!

21 Ιουνίου 2020

Όλα στο φώς! Ή στο φως τής δημοσιότητος, κέντρο προσοχής. Είναι ο τίτλος μιας αμερικάνικης ταινίας που ρίχνει (δημοσιογραφικό) φως σε μια σκοτεινή υπόθεση του εκκλησιαστικού και πολιτικού κατεστημένου τής Βοστώνης (παιδεραστία).

Το spot που κυκλοφόρησε ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ξέρουμε αν θα φέρει στο φως (τής δημο­σιότητος, όχι τής ελληνικής δημοσιογραφίας) τα «μαύρα» λεφτά τής πανδημικής (και με την έννοια τής ολοκληρωτικής) κυβερνητικής προπαγάνδας. Δεν αποκλείεται δε να συντείνει ώστε να παραμείνει η «μαύρη λίστα» στο σκοτάδι, αφού αν έρθει τώρα στο φως, μπορεί να θεωρηθεί ως «νίκη τού ΣΥΡΙΖΑ». Ή ακόμα, προτού έρθει στο φως, να παραποιηθεί! Κάτι τέτοιο ακούγεται τις τελευταίες ώρες.

«Κέντρο προσοχής», πάντως, το σποτάκι τού ΣΥΡΙΖΑ έπαψε σήμερα να είναι στα διαδικτυακά μέσα «αιχμής» (τής κυβέρνησης). Μόνο το Protagon.gr επιμένει με ένα άθλιο άρθρο, δείγμα ελληνικής δημοσιογραφίας. Τα δε έντυπα φιλοκυβερνητικά μέσα είχαν κυκλοφορήσει από χθες και ίσως δεν περίμεναν τί μπορεί να έχει συμβεί σήμερα με το επίμαχο σποτάκι στο διαδίκτυο.

Χωρίς να υπολογίζονται οι θεάσεις τού σποτ στα κοινωνικά μέσα τού κόμματος (γύρω στις 500.000) και των ιστοσελίδων που το αναδημοσίευσαν, οι αναπαραγωγές στο Facebook εγγίζουν τις 2.500 και οι θεάσεις στο YouTube έως αυτή την ώρα τις 150.000. Ενδεικτική δε της υποδοχής τού σποτ από τους πολίτες είναι η δια­δικτυακή δημοσκόπηση, που βρίσκεται σε εξέλιξη, τού AthensVoice.gr, που μόνο φιλοσυριζαϊκό δεν είναι (κεντρο­δεξιό κοινό, Ποτάμι και ΚΙΝΑΛ, ΝΔ). Έως αυτή την ώρα (21.06.2020, 21.15΄), το 84% τών χρηστών δηλώνει πως συμφωνεί με το σποτ τού ΣΥΡΙΖΑ! Αυτά όλα ας τα έχουν υπ’ όψη τους οι ενοχικοί συριζαίοι…

Αντιληπτό, λοιπόν, γιατί πέρασε στις «μέσα σελίδες» τών διαδικτυακών φιλοκυβερνητικών μέσων. Δεν τούς πέρασε! Δεν έπεισαν με τα γελοία, αδύνατα, ψευδή και άθλια επιχειρήματα που πρόβαλαν. Από πού ν’ αρχίσουμε; Είναι αντιαισθητικό (περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα!). Είναι «αντισημιτικό» (επειδή υπαινίσσεται ως Μωυσή αυτόν που διατυμπανίζει όπου βρεθεί και όπου σταθεί «αποστολή μου είναι…»). Είναι σεξιστικό (επειδή «χρησιμοποιεί» γυναίκα και μάλιστα ξανθιά, αυτό ίσως να το συζητήσουμε κι εμείς). Είναι σκληρό (δεν καταλάβαμε ακριβώς γιατί, αλλά ίσως επειδή τα λέει έξω από τα δόντια…). Τσουβαλιάζει όλους τους δημοσιογράφους, μαζί με τους ιδιοκτήτες τών ΜΜΕ (το βασικό επιχείρημα, ενώ το σποτάκι κάνει σαφή διάκριση, σαφέστατη: ανύπαρκτα ΜΜΕ, χωρίς κριτήρια, ανύπαρκτα σάιτ, σάιτ μεγαλοπαρουσιαστών και μεγαλοδημοσιογράφων, εκτός αν όλοι θεωρούν τον εαυτό τους μεγαλοπαρουσιαστή και μεγαλοδημοσιογράφο…).

Προεβλήθη όμως και ένα «σοβαρό» επιχείρημα. Ότι η συζήτηση γύρω από το σποτ αποπροσανατολίζει τη συζήτηση επί τής ουσίας. Θα ήταν πράγματι σοβαρό το επιχείρημα, αν δεν ήταν υποκριτικό και ένα «απροσδόκητο» άλλοθι για όσους το προβάλλουν (μεταξύ τών οποίων και ορισμένοι δημοσιογράφοι προσκείμενοι στον ΣΥΡΙΖΑ!).

Θα μας τρελάνουν! Ποιοί αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση; Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα…

ΤΡ.
ΣΧΟΛΙA 2
  1. Νέα στοιχεία: FaceBook 325.000 προβολές (follow), Twitter 156.400 προβολές που είναι ρεκόρ (follow), Youtube 153.138 προβολές (subscribe), AthenVoice.gr δημοσκόπηση 85%…

  2. Σιγά παιδιά μην τον ζορίζετε πολύ τον «Μωυσή», γιατί έτσι και χάσει τις τις «μαγικές» του ιδιότητες θα πνιγούμε όλοι μαζί στην «Ερυθρά Θάλασσα»

Το σχόλιό σας...

Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν δημοσιεύεται.